۳ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان خبر داد؛

اعطای مجوز مراکز نیکوکاری و حمایت از خیران کارآفرین در سمنان

اعطای مجوز مراکز نیکوکاری و حمایت از خیران کارآفرین در سمنان

سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان از انعقاد تفاهم نامه این اداره کل با مراکز دانشگاهی با موضوع اعطای مجوز مراکز نیکوکاری و حمایت از خیران کارآفرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد صبح چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دانشگاه پیام نور سمنان به میزبانی کمیته امداد مرکز استان بیان کرد: این تفاهم نامه در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، اشتغال و کارآفرینی، جذب و ترغیب خیران، تسهیلات، تبادل اطلاعات و بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود با توجه به اهداف تعهدات و امکانات طرفین به گروه هدف دانشجویان واجد شرایط و کم‌بضاعت مددجویان بین کمیته امداد و دانشگاه پیام نور به امضا رسید.

وی با بیان اینکه دانشجویان واجد شرایط و کم‌بضاعت و مددجوی کمیته امداد نیز طبق این تفاهم‌نامه حمایت می‌شوند، ابراز کرد: ازجمله تعهدات طرفین سیاست‌گذاری برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ خیر و احسان در میان قشر دانشجویان محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه توسعه و ایجاد فرصت‌های کسب‌وکار برای دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد از دیگر بخش‌های این تفاهم نامه است، ابراز کرد: استفاده از توانمندی تشکل‌های خیریه گروه جهادی دانشگاه در برطرف کردن نیازهای گروه هدف از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

مسعودیان راد با بیان اینکه اعطای مجوز مراکز نیکوکاری و حمایت کارآفرینی به دانشگاه مطابق ضوابط برای حمایت از دانشجویان کم‌بضاعت از دیگر بخش‌های تفاهم‌نامه است، گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد، همکاری در برگزاری رویدادها و پویش‌های نیکوکارانه و همکاری و مشارکت در تشکیل کارگروه‌های آموزشی و مدیران گروه‌ها در زمره تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه است.

وی افزود: دانشگاه تعهد کرده تا کارهایی مانند ایجاد تشکل‌های جهادی مناسب با سبد نیازمندی خانواده‌های تحت حمایت هم‌زمان با برگزاری مناسبت‌ها حوادث و جمع‌آوری زکات، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در قالب پایان‌نامه و معرفی درگاه‌های مشارکت در طرح امداد برای مشارکت دانشجویان در طرح‌های اکرام ایتام، زکات، صدقات را در نظر داشته باشد.

کد خبر 5102883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha